tisdag 1 maj 2012

Som sagt, man får nog ta lite paus då och då..


cbreak: Har aldrig gjort detta innan .. och så ger jag mig på det svåraste .. att pricka kuber i en båge på andra sidan .. med förbundna ögon .. h ah a. Vad är din absolut lägsta Y-punkt där du gräver neråt ? Så jag inte gräver ett hål så vattnet rinner ut ner i gottan .. h a h a.
Blanche Argus: Y-punkt..? sånt där håller jag inte på med... haha.

cbreak: ha h a ... inte lägre än 40 meter väl? :) ... eller .. jag kan ju gräva neråt här ...
Blanche Argus: Var är du?
cbreak: jag är på andra sidan berget här .. och gör en platå ... där de 3 gångarna skall gå ut och mötas .. hoppas jag :)
Blanche Argus: jag får komma o kolla.. TP då.

cbreak: Blå, gul och röd kub ... är där gångarna skall komma ut, förhoppningsvis ... grön är höjden på dem ...
Blanche Argus: ok.. har du börjat gräva?
cbreak: Kan det gå tror du ? :) Nej, inte grävt än .. mäter nu .. :)
Blanche Argus: sånt gör inte jag haha.
cbreak: ha h a.. jag måste ju veta var jag är .. därinne .. :)


cbreak: Nu har jag förstört .. Jaha .. ska väl börja odla blommor istället . eller nåt .. : ) H a h ha .. hur ska det här sluta .. ha ha h a ....
Blanche Argus: Ingen aning...
cbreak: ja det började ju "bra" ... Har du fler utmaningar? .. Den här grottan skulle ju vara hemlig .. men nu är det ju bara att sätta en flagga däruppe .. så hittar alla den :)
Blanche Argus: hahaha... Jag reloggar nu... BRB.


3 kommentarer:

  1. haha the joy of terraforming:) by the way man kan inte göra "hål" i terraformat berg :( det upptäckte jag oxå som rätt ny och skulle göra gångar genom....

    SvaraRadera
  2. Tack för det svaret Vampi .. jag har precis fått lära mig det nu .. den hårda vägen ... :) Det blev ett mkt högt och spetsigt "berg", istället för ett lite runt hål i sidan av det ... :) Ja ja, "shit happens" :)

    SvaraRadera