lördag 12 maj 2012

Tack Ramos Gecko

Ramos gjorde sin debut som DJ. Micken funkade inte så det blev att skriva text för Ramos mellan låtarna - och det funkade utmärkt. Tack än en gång Ramos för ditt arbete och dina låtval som blev kvällens höjdare ;)



Rultan

Mera Kranfel

2 jätte töta vinkande katter som ska föra tur med sig fick vi av Mera:)

Vampi

Loo

Kandi

Chaplin och Stella

Aake

Kicki

Ethon

- ska du sova, eller blev det för mycket?

Godnatt.
..och tack till er som kom och förgyllde våran mjukstart i Paradiset :)

3 kommentarer:

  1. Attans att jag missade detta - jag som har en så sexig toga och allt... ;)

    SvaraRadera
  2. Tack för senast!! Underbar sim, det var så kul att se den o träffa er alla <3

    SvaraRadera
  3. pöss på er:) jättefin sim ser fram emot att kolla närmre nån dag... ledsen att jag inte stannade så länge men jag var helt slut. somna på soffan strax efter 22 en fredag!! är jag gammal eller vad hahaha

    SvaraRadera