söndag 3 juni 2012

Ethons fest i Stockholm med Jändan i etern



DJ: Jändi i streamen


Corinthian


Wizanna


Selma


Alfdeejay


Rozz och Zero-Zony


Bock


evacaroline


holyarcher


Fia


Chaplin


Bejii, Ikaros


Jaa, vilken häftig dekor... Mer fester i Stockholm!
Jag hittade inte ethon i vimlet, han kanske gömde sig i nån båt :)
Äntligen blev det fest i Stockholm - Tack ethon och tack Jändan för din musik, speciellt
"Stockholm, Stockholm" med Pugh :)

Jag kommer ihåg för några år sedan, då var det några som skulle bygga upp Kungsträdgården i SL.. Jag var där och tjuvkikade lite med cam, för det var stängt under byggnaden.
Det var så jäkla snyggt gjort exakt Kungsan. Sen plötsligt så försvann allt "Poff"
Synd att jag inte hade blogg på den tiden, då skulle jag lagt in bilder.. Pffft.

BTW Grattis till Ethon som fyller 5 år idag på SL! :)

3 kommentarer:

  1. Så attans synd att jag aldrig får ljudet att fungera till Iendis stream. Det ser ut som om ni hde jättekul.

    Vackrast på festen var som vanligt holyarcher! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och bock :)
      Synd att du inte fick igång ljudet och kunde stanna längre.

      /Holyarcher

      Radera
  2. Det som vill se hur Ruth såg ut får kolla in andra bloggar, för hon var där :)

    SvaraRadera