lördag 9 juni 2012

Lördag - Kandis konsthall öppnar


Kandinsky Beaumont invites all daring avatars with these words:

Uncomfortabel invasion of Icelandic Returned Resident into usually idyllic Place des Petits Bourgeois
Will be welcomed and celebrated this Saturday after 12.00 SL-time and 21.00 CET.

/Apmel the messenger boy

Blanche Argus: kan du säga något om utställningen?
Kandinsky Beaumont: jag kan säga att om man tar sig tid att titta på alla bilderna så kan man uppfattar en stark, underlig och rörande livshållning hos någon som inte är som de flesta. Så känner jag för bilderna. Jag kan säga en sak till om konsthallen. jag kommer att bjuda in de jag vill ska ställa ut men det behöver inte nödvändigtvs vara i hallen. Den kan jag lätt ta ner och erbjuda ett tomt utrymme och ca 1500 prim. Så den som är där får göra hur den vill i utrymmet.


Start Kl. 21.00 Tema Isländsk outfit

Till utställningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar