fredag 8 juni 2012

Second Life är... Fantastiskt


Man finner vänner på SL (även om man har IRL)
Om man "chattat" ett bra tag, så plötsligt kan man få en ingivelse.. "jag ringer nu".

Jag ringde till Rultan (vi har haft våra telefonnummer länge ang, Connemara men inte missbrukat det)
Men ikväll ringde jag efter överrenskommelse naturligtvis.
And yes, jag pratade med Rultan på tel. :))
OCH vi bestämde att mötas IRL - Datum bokat.

- Gud vad roligt, jag ska bjuda dig på Connemara whiskey då..hihi

3 kommentarer:

  1. Åhhhhh så kul!
    Jag har träffat flera SL-kamrater i RL, och det är lika kul varje gång. Det känns som om man känt varandra hela livet.
    Senast jag var i Stockholm tog jag en fika med Gitt. Vi hade nog kunnat sitta och prata i flera dagar :)

    SvaraRadera
  2. Hojta nästa gång, så tar jag cykeln i en väldans fart :)

    SvaraRadera
  3. Vad kul! Ha det så trevligt! :)

    SvaraRadera