onsdag 6 juni 2012

Twin-Party på Galna Grodan


Jändan och Selma firade tvilling party. Här har dom haffat Ethon :)



Svessa och Frostlana kom som tvillingar :)



Chaplin och Stella kom som tvillingar :)



Ike, Aake, Trond kom som trillingar :)



Gitt kom som Ikaros :)



Ikaros



Apollon



Holy, Lelle



Vira



FanFan



Zero



NEO



Baldur



Anita



Alfdeejay



Betty



Svessa och Frostlana



Sen brakade det loss, så klart. Galna Grodan är ju oftast galet :):)
Knökfullt blev det under kvällen..
Tack Jändan och Selma för en superfest!

5 kommentarer:

  1. Tack själv!! Det var ett hejdundrande party som forfarande värmer hela kroppen :)
    Det kommer fler bilder på min blogg så småningom. Bland annat från nakenrekordet ;)
    Tolv nakna avor samtidigt har aldrig tidigare förekommit på Grodan!!

    Kraaaaam Pruttan och tack för att du kom!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Attans att jag försov mig till den festen, ser ut att ha varit ett hejdundrande party!

      ...särskilt ledsen är jag över att ha missat Frostlana... ;)

      Radera
  2. "Vissa" fick vatten på sin kvarn efter en diskussion om lämplig klädsel på festen...

    [13:32:59] Sev Laval: Tänk att hon inte tog med mig på bild! Tror det var för att jag inte hade min hornytröja på mig?
    [13:33:11] Selma Edman: haaaahhaha, så är det nog

    Jätte kul att läsa din blogg från festen. Välkommen igen på twinparty 2013

    SvaraRadera
  3. Jag frågade Vira om det var någon dress-code på partyt...och det var det ju..liksom :)

    SvaraRadera