söndag 12 augusti 2012

Blandade känslor..


Virtual Worlds Links har gjort ett fantastiskt jobb med att hitta "Vanliga länkar" "Blandade länkar" "Nostalgilänkar" ...

Där kan man sitta i timmar och drömma sig bort eller upptäcka en del ... som pågick redan då.
Det blev mycket nostalgi för mig.. Jag saknar Jesper Prinz som arbetade effektivt med sina byggen och events, han var en bra vän och alltid på topphumör :))
Sen saknar jag Ika Cioc, vi hade jätte kul tillsammans :))

Som sagt det finns mycket att läsa där - Bra jobbat! :)

2 kommentarer:

  1. Tack Blanka för länken!
    Japp, nostalgitripp var det verkligen, en tår trillade nerför min kind när jag läste "The White Room".
    Saknar Jesper så förbannat mycket!!!!

    Pöössss

    SvaraRadera
  2. I am sure this paragraph has touched all the internet visitors, its really
    really good piece of writing on building up new blog.
    My weblog ; click here link

    SvaraRadera