tisdag 7 augusti 2012

Jazzoru en av mina första vänner på Second Life

Blanche Argus: Heeeej Jazzz!!! välkommen till Connemara.
Jazzoru Otoole: hohoooo heeeej blaaaanka..
Blanche Argus: Gud vad kul att se dig.
Jazzoru Otoole: jaaa kul å se dig!!!

Jazzoru Otoole: du har ju varit här ett bra tag nu blanka! att du orkar!?" ;)
Blanche Argus: haha jag fattar inte det heller emellanåt.
Jazzoru Otoole: sååå det här är ditt ställe?
Blanche Argus: det är jag, Rultan och Peppe som äger detta :)
Jazzoru Otoole: aaah... coolt!
Blanche Argus: hur längesen är det du var online?
Jazzoru Otoole: uj... jag tror det var på min "4-årsdag"
Blanche Argus: ja just det du kom aldrig på din 5 årsdag..
Jazzoru Otoole: nä, jag glömde bort..... en vecka senare typ kom jag på det.

Jazzoru Otoole: sååå hur är livet här då? ..slåss ni mycket? ;)
Blanche Argus: ja det går väl upp och ner som vanligt... haha ja lite slåss vi.
Jazzoru Otoole: då är det som det ska då ;).... annars hade jag inte känt igen mig alls.
Blanche Argus: hahahaha.. hälsar du bara på nu, eller kommer du att komma online mer?
Jazzoru Otoole: mer hälsar på.... jag är lite rädd att det här tar över som det gjorde förut... ska ju försöka sköta mitt RL oxå :D

Blanche Argus: har du saknat SL något?
Jazzoru Otoole: ibland.... då kollar jag era bloggar: Gitts å din... får mig lite SL-injection och sen är jag glad igen :)
Blanche Argus: du var ju en av mina första vänner på SL.
Jazzoru Otoole: mmmm..... å du min... jag minns när vi åkte bil på SS med juni och din syrra.
Blanche Argus: jaaa kul vi hade :)
Jazzoru Otoole: jaaa... allt var så spännande... och lekfullt.

Blanche Argus: du har kvar SL Art Ensemble gruppen, ser din tagg :)
Jazzoru Otoole: har jag en tagg?
Blanche Argus: jaaa har du kvar gruppen?
Jazzoru Otoole: visst ja... tagg... nu ska vi se... alltså.. jag har nog alla grupper kvar.. ska kolla.
Blanche Argus: kul att du hade grupptaggen kvar :)
Jazzoru Otoole: jaaa den är ju kult! ;) ..nu ska vi se... visst kan man bjuda in?
Blanche Argus: jaaa.
Jazzoru Otoole: jag kuuuuunde!!! .. fan jag börjar komma loss nu :D
Blanche Argus: jaaa ...nu fick jag :) ..det är massor av "gamla" kvar i gruppen vad roligt. Juni är kvar också... jag trodde inte den gruppen fanns kvar.
Jazzoru Otoole: master juni! han ringde mig för nån månad sen... men jag missade det... ska fan ringa han idag.
Blanche Argus: förstår inte var gruppen tog vägen för mig... men det är ju en del som bara försvinner under årens lopp.
Jazzoru Otoole: du blev väl lack på nån ;)
Blanche Argus: hahaha ja kanske det.
Jazzoru Otoole: hahahaha

Blanche Argus: C.A.R.P har premiär på sin nästa show den 6 sept. med Junis musik.
Jazzoru Otoole: jag såg på din blogg.... han har förmågan att hålla sig till det han tänkt från början med SL. Alla hans projekt är bra! Jag såg att han finns på spotify oxå.

Jazzoru Otoole: nu... visa mig runt här.
Blanche Argus: vi kan rida runt..
Jazzoru Otoole: vänta nu.
Blanche Argus: ok jag väntar.

Jazzoru Otoole: kolla jag har en egen jag.
Blanche Argus: jaaa din gamla häst. Great! ..ta av AO bara.
Jazzoru Otoole: i follow you..

Mud Wrestling Ring whispers: Tap the up arrow on your keyboard repeatedly to push against your opponent.
Mud Wrestling Ring whispers: Get Ready....
Mud Wrestling Ring whispers: Go!!!

Jazzoru Otoole: HAHAHAHAHAHAHAHA
Blanche Argus: hahahaha
Jazzoru Otoole: vann jag? ..aj
Blanche Argus: hahaha stackars djur.

Mud Wrestling: Jazzoru Otoole is the winner
Jazzoru Otoole: JAAAAAAAA.
Mud Wrestling: Jazzoru Otoole is the winner
Blanche Argus: neeeej! hahahah
Jazzoru Otoole: JAAAAAAAAAAAAAG ÄÄÄÄÄÄ BÄÄÄÄÄÄÄST
Mud Wrestling: Jazzoru Otoole is the winner
Jazzoru Otoole: HAHAHAHAHAHAHAHA
Mud Wrestling: Jazzoru Otoole is the winner
Jazzoru Otoole: JAG ÄR FAN BÄST!!!
Blanche Argus: men va faan..

Jazzoru Otoole: din häst har blivit låghalt eller har nåt hänt haha ..eller rättare sagt går på knäna.
Blanche Argus: stackarn fick väl spader i leran..
Jazzoru Otoole: hahaha jaa.. du har kanske tappat AO:n på den.

Jazzoru Otoole: duu... jag måste logga av nu blanka... är det ok om jag loggar ur här?
Blanche Argus: självklart, ta LM fan vad kul att träffa dig Jazzz.
Jazzoru Otoole: detsamma min vän!! superfint här blanka!
Blanche Argus: Kraamm
Jazzoru Otoole: stooooor kram till dig!..ses snart hoppas jag.
Blanche Argus: ses snart!!!

6 kommentarer:

  1. Hahahaa... alltså, så himla kul vi hade! Skratta så jag höll på pinka ner mig å det är inte ofta det händer framför datorn.
    Tack för visningen av Connemara och pratstund... inte minst gyttjebrottningen till häst, som jag förövrigt nu tycker borde upphöjas till os-gren!
    Stor kram Blanka och tack för att du håller oss som inte är inne så ofta, ajour om människorna i den virtuella världen.
    Din vän Jazz

    SvaraRadera
  2. haha ja det var jätte roligt Jazz.. (och jag sa inget till Rultan att du trampade på hennes sovande hästar)
    HB Jazz..

    SvaraRadera
  3. hahah underbart..ni har ju uppfunnit en ny idrottsgren..ALLT kan hända när Jazzen är online hihi!
    Kraaam på er! :)

    SvaraRadera
  4. Vad kul det är att läsa dina intervjuer.
    Jag hoppas att du förstår vad det betyder för dom som blir intervjuade och och för oss som läser dom.
    Att bli uppmärksammad och se att att andra också blir det.
    Bra jobbat
    /Holy

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Holy för din fina kommentar.. det värmde :)

      Radera