onsdag 12 september 2012

POFF..

Tog bort mitt senaste inlägg

5 kommentarer:

  1. fast den var ändå sann och tänkvärd...

    SvaraRadera
  2. Synd tycker jag. Det var ett bra inlägg som väckte många tankar om vad vi egentligen håller på med i kontakt med andra människor på vår väg. Tyckte också om öppenheten och sårbarheten i texten som jag tror att många kan relatera till.

    SvaraRadera
  3. Jag hand läsa det och tyckte att det du skrev var viktigt. Jag har själv blivit drabbad av att en person som stod mig nära försvann. Oron är förlamande.

    SvaraRadera
  4. Jag hade också turen att hinna läsa det. Man kan hoppas att fler än vi fyra som skriver kommentarer läste den
    Den var så tänkvärd och viktig att ta till sig.

    SvaraRadera
  5. Synd för det var något av det bästa du skrivit.
    Känslan kom rakt från hjärtat.
    Om han bara skiter i dig är det riktigt svinigt.

    SvaraRadera