lördag 27 oktober 2012

The Inauguration of Blanches Monastery with Kikas & Marmaduke

Vi började med lite info om vad Klostret har att erbjuda framöver. För mig blev det lite nervöst under presentationen så Father Alf fick ta över rodret :)
Jag vill bara nämna än en gång att det är inte religiöst av något slag med Klostret, det är tänkt att det ska vara en trevlig plats att träffas på. Att "bikta" sig innebär att man kanske vill prata mer förtroligt - vad det än må vara.
Kvinnosamtal med Abbedissa Blanche är endast en chatt i förtrolighet likaså manssamtal med Father Alf - Vi kan ju behöva att bara sitta ner och chatta "oss emellan" så att säga :)


Chaplin och Rultan


Vampi


Lelle


Bejii och Apmel


Helige Holger


Ethon


Ikaros


Em


Rultan, Stella, Aake


Vesper och Fia


Sen blev det Kikas & Marmaduke :)










Kikas and Marma


DJ Rultan med Father Alf :)



Aallo




Thank you Kikas and Marma you are the best and crazy :)))
Fullsatt blev det, tyvärr så hann jag inte att fånga alla på bild på den mystiska platsen - Tack alla ni som kom!


Jag vill avsluta bildinlägget med denna tavla som jag hängt upp i Klostret.


7 kommentarer:

  1. Härliga bilder, tyvärr var Apmel tvungen att skynda vidare och missade dansen efteråt.

    SvaraRadera
  2. Värst vilken linslus JAG var igår kväll då :))

    Tack Blanche och Alf, ni gjorde ett enastående jobb igår kväll, och jag känner mer och mer att klostret behövs i denna tuffa SL-värld!! ALLA alternativ och valmöjligheter måste få finnas i SL och det här är toppen tycker jag!!! Oavsett om man är ateist, muslim, kristen o.s.v. eller tror på spiritism, UFO:s o.s.v.

    Tavlan i klostret är såå sann så sann. Jag snor den helt enkelt och lägger in den i min profil :))

    TACK för en underbar kväll!! Jag som varit lite Connnemara-trött den sista tiden fick tillbaka all lust och inspiration tack vare gårdag-kvällen.

    SvaraRadera
  3. Shit! Ledsen att jag missade detta, men jag somnade...

    SvaraRadera
  4. Marmaduke Arado28 oktober 2012 14:27

    Vi bara älskade att vara på Connemara, tack Blanche och Rultan! (learned some Swedish too!)

    SvaraRadera
  5. det var en härlig kväll på en härlig plats. Tack Blanche!

    SvaraRadera