fredag 9 november 2012

Alla har det svårt emellanåt att blogga..

Själv är jag tillbaka efter en reparation av min dator där nätagreggatet pajat m.m
Det första man får se är att Gittrikas blogg ska läggas ner
Jag tycker det är tråkigt med bloggar som försvinner..
Visst kan det kännas tungt och "fattigt" emellanåt - "jag har inget att lägga in".. osv
Jag kan känna samma och har heller inte varit online på SL så mycket innan min dator kraschade.
Men jag ska i alla fall försöka att inte ge upp totalt, det är kul att blogga om events och att intervjua på min blogg :)
Upp och nedgångar har vi alla - Jag hoppas att bloggarna om Second Life stannar kvar trots allt!

5 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka, Blanche, kag har saknat dig! ;)

    SvaraRadera
  2. saknat jaaaa pöss blanche:)

    SvaraRadera
  3. -Förstår precis!
    Vissa dagar, vanligtvis måndagar, är inte bara inläggslistan tom utan idébanken i skallen med.
    Så krystar man fram ett inlägg som man inte är så där jättestolt över utan tänker; -Hoppas läsarna är upptagna med annat idag. :)
    Då är det bra att ta en liten paus, du får göra som jag skaffa dig en hjälpryttare, förhoppningsvis går Sjöfn och jag i otakt med "lågperioder".
    Skriver en del inlägg "på lager" -tidlösa inlägg som jag tar fram vid behov.
    Precis som du säger; Alla bloggar behövs!

    SvaraRadera