måndag 12 november 2012

Visst har min blogg blivit snäll... ?

Men lite sugen blir jag på att morra.. :)
- Jag ska hålla mig, lovat och lovar .. kanske

BTW så gogglade jag på lova:
"göra en lov, gira, styra upp mot vinden, kryssa (motsatsord: falla)
ge löfte om, utlova, utfästa, tillåta; inge förhoppningar, ge hopp om, varsla om, bebåda; försäkra, bedyra
berömma, prisa, lovprisa, lovorda, lovsjunga, tacka, förhärliga, välsigna"

- Tänkte på Second Life - alla dessa ord och motsatser, känslomässigt.
Det är en tuff värld vi lever i både i SL och IRL.
Ta hand om varandra, skit i "gammalt groll" - jag har gjort det, alla kan om man vill :)
Ta bara hand om varandra helt enkelt, spela inga känslor - alla vi på SL är människor bakom avataren.

"Lite morrr".... blev det ;)

4 kommentarer:

  1. "Ta hand om varandra, skit i "gammalt groll" - jag har gjort det, alla kan om man vill :)
    Ta bara hand om varandra helt enkelt, spela inga känslor - alla vi på SL är människor bakom avataren."
    -Gött, det kappseglar vi om!
    Finns så mycket viktigare och roligare i båda liven än att slösa energi på onödigt bråk.

    SvaraRadera
  2. Håller med. Vi behöver en plats där vi kan koppla av och få ha roligt.
    Jättesöt hund förresten. är det din, Blanche? Den har min och mina hundars respekt :)

    SvaraRadera
  3. Låter som en finfin idé! Den köper jag på bumsen.

    SvaraRadera
  4. Nej, LenaBlue den är inte min hund - önskar att den vore dock.. Töt :)
    Yes, Vanadis och Jändan! :))

    SvaraRadera