tisdag 18 december 2012

Julen lackar och det blir mycket RL nu..


Den 19 Dec. hade Rultan och jag tänkt ha Lilla Julafton på Connemara Hills, där Blanka delar ut julklappar. Men ibland så blir det för mycket stå o hej iRL, jag är ledsen för att det blir inställt.
Jag har skickat en del julklappar via MP;) men jag skulle helst vilja ge alla som besöker Connemara på våran lilla julafton som Tack för i år.
Tiden rusar iväg på SL och har även börjat rusa iväg iRL för mig.. Nu är det julklappar iRL som måste inhandlas med en rasande fart.

Jag vill tacka alla som tittar in på min blogg, trots glesa inlägg den senaste tiden - men ibland så tar RL över som sagt.
God Jul (pruttisar:) och ta hand om er därute, tänk på att alla avatarer har en förare med ett sårbart hjärta..

Kraamm!

15 kommentarer:

  1. God Jul på dig med Blanka, stor kram Loo!

    SvaraRadera

  2. En jultrudelutt till en som är snäll!
    En julpruttelutt, som en smällkaramell!

    God Jul Blanka, ta hand om dig!
    / Chaplin

    SvaraRadera
  3. Det är fantastiskt att det alltid ska vara samma varje år. Julen kommer alldeles för fort.
    God Jul

    SvaraRadera
  4. God jul hoppas vi ser dig nåt inne iaf:) tack för hatten den e jättesöt:) pöss

    SvaraRadera
  5. God Jul og ta hand om deg Blanche :)

    SvaraRadera
  6. God jul Pruttan! ♥

    Kraaaaaaaaaaaaamar från Stella (Apan)

    SvaraRadera
  7. God Jul och hoppas du kommer att prutta fint av all julmaten ;)
    Kramizar

    SvaraRadera
  8. God jul och gott nytt år, Blanche! ;)

    SvaraRadera
  9. Direktör Saltet18 december 2012 20:34

    God Jul Blanche!
    Hoppas innerligt att du får massor av fina julklappar och självklart Champange av den finaste sorten på nyårsafton!
    Själv blir det julfirade med hela släkten här
    i Djursholm med allt vad det innebär!
    Skål på dej wherever you are...

    SvaraRadera
  10. God Jul och passa på att njuta allt du bara kan av helgerna framöver....

    SvaraRadera
  11. Good Christmas and a Very Merry New Year!

    SvaraRadera
  12. God Jul och Gott Nytt år!!
    Ta hand om dig och dina nära under helgerna
    /Holy

    SvaraRadera