måndag 7 januari 2013

6 - åringar på Second Life..


Träffade Carina på Amacci, hon fyllde 6 år den 8 Dec. på SL.
Grattis i efterskott Carina :)
Ja Herregud vad tiden rullar, snart fyller jag också 6 år på SL.. man tror inte att det är sant - men det är det ju hihi
Sex år är en lång tid på Second Life - den virtuella världen.
Då och då har jag funderat på "tiden" på SL - Hur länge orkar man och varför?
Jag är ju ingen byggare på SL, Jag har försökt men det blev bara en kubprim..haha.
Ja ni, alla vi är på SL av någon särskild anledning..
För min del så är det mina vänner som jag har på Second Life :)

Det kanske blir tradigt nu, men jag vill tacka Second Life som faktiskt hjälper många människor till ett än mer ett socialt nätverk och till ett än mer en personlig utveckling/rehabilitering för många.

BTW så har Amacci REA på hår kommande helg 12-13 Dec. :)

Till Amacci

1 kommentar:

  1. Oj jag fyller tre i vår! Så fort tiden gått men det gör den ju när man har roligt.
    -Fint du skriver om SL som socialt nätverk. Jag blir riktigt gripen av olika människoöden jag möter i SL.
    Har ofta tänkt på hur många som får ett bra liv i SL där alternativet är att sitta vid köksbordet och stirra in i väggen i första livet.
    -Grattis på oss alla!

    SvaraRadera