fredag 11 januari 2013

Invigning av Kickis Pavilion Lördag


Blanche Argus: ska du öppna nytt?
DJ Kicki: har jag redan gjort, har haft fika bara här som vanligt.
Blanche Argus: har du haft events här redan?
Blanche Argus: vad har du tänkt mer här?
DJ Kicki: fiket här sen pavilionen på lördagar, den ska invigas imorgon.

Blanche Argus: har du frukosten kvar?
DJ Kicki: ja det har jag, även om jag själv inte är inne, så är alla välkomna att fika här ändå.
Blanche Argus: alla dagar?
DJ Kicki: jaa det är öppet jämt här, låser aldrig det går att fika hela dagarna om man så vill.
Blanche Argus: vilka dagar ska du ha events?
DJ Kicki: pavilionen på Lördagar.


Blanche Argus: ser snyggt ut.
DJ Kicki: Tackar.

Blanche Argus: ska du ha några andra DJ's här oxå?
DJ Kicki: det är inte omöjligt
Blanche Argus: varför öppnade du nytt?
DJ Kicki: jag kände att det var dags för en förnyelse, bryggan är lite för liten, den här pavilionen är större, den har även en scen, så jag kommer att ordna live artist också
Blanche Argus: har du någon på G?
DJ Kicki: nej inte än, men jag har tänkt fråga både Wildstar och Daniel.
Blanche Argus: står du för allt själv?
DJ Kicki: jaa det gör jag.


Blanche Argus: Då så invigning imorgon Lördag den 12 jan. kl. 22.00

Till Pavilionen

2 kommentarer: