torsdag 24 januari 2013

Rultan och Ewa på Blues Beach Club


Rultan och Ewa spelade Beth & Joe Tribute band :)


Blues Beach owner Sallyann and Happy


Blues Beach Manager Sher


Rultan o jag


Ewa och Micael


Lången och Loo


Weny och Frosty


Betty Fritz


Apollon


Jag måste nog erkänna att jag blev ett Fan till Rultan med sitt gitarrspel :)
Bra gjort Ewa och Rultan, kul med kreativitet på SL oavsett om det är playback eller inte - det är en himla massa jobb som ligger bakom. :)
Det var andra gången som Rultan och Ewa uppträdde på Blues Beach Club, en väldigt trevlig club med bra värdar :))

1 kommentar:

  1. ...och jag som missade Rultis och Ewas uppvisning, men det tar jag igen nästa gång!
    Att Happy och Sally har ett bra driv och klubb är det ingen tvekan om !!!
    /Apollon

    SvaraRadera