tisdag 1 januari 2013

Rumpan Bar invigning den 3 Januari


Alfdeejay Cooper: Välkommen till Rumpan Bar :)
Blanche Argus: Tack, ska man ha Rumpan bar här?
Alfdeejay Cooper: ja om man vill haha.. jag har precis fått klubbloggan och tavlor som visar "rumpmotiv" :) Klubben är en Blues och Rock klubb.
Blanche Argus: varför valde du det namnet?
Alfdeejay Cooper: Tycker det är ett kul namn med dubbelmening på ett roligt vis.
Blanche Argus: när öppnar klubben?
Alfdeejay Cooper: planerat den 3 jan på Torsdag.
Blanche Argus: är det du som äger klubben?
Alfdeejay Cooper: Japp jag ägar klubben men driver den med Rultan.
Blanche Argus: jisses, vad hon är aktiv.
Alfdeejay Cooper: jaa :)

Blanche Argus: hur många klubbar har du nu?
Alfdeejay Cooper: 2 st.
Blanche Argus: hinner du med allt?
Alfdeejay Cooper: jo det hinns med. Det är ju inte varje dag som det är event på klubbarna. Rultan och jag hjälps åt med våra klubbar
Blanche Argus: kommer du att vara DJ här, eller någon mer?
Alfdeejay Cooper: jaa tänkt så att jag är DJ. Jag har inga DJ's än som ska arbeta här. Det är tänkt att det ska bli live artister.
Blanche Argus: kommer det att vara varje torsdag?
Alfdeejay Cooper: osäkerrt om det blir varje torsdag. Rultan och jag har pratat om att turas om på måndagar. men inget är bestämt ännu. Hon kör nån måndag och jag kör nån måndag har vi pratat om.
Blanche Argus: var det inte torsdagar?
Alfdeejay Cooper: Torsdag efter nyår är det premiär men det är ingen fast dag spikat. Jag har inte tänkt att köra varje vecka.

Blanche Argus: har du byggt klubben?
Alfdeejay Cooper: Byggnaden är byggd av en svensk byggare som heter Iga Clawtooth. Han har också byggt om Avalon Club som nu är större och bättre.
Blanche Argus: tar han betalt för att bygga?
Alfdeejay Cooper: Jag har köpt ett färdigt paket av han som man rezzar upp. Man ska få en känsla av en rökig blues och rock klubb när man går in här. Syftet med denna klubb är bl.a. att den ska vara "Lockande - galnare - fräckare - frestande"...



Torsdag den 3 Jan. Kl. 21.30 invigning av Rumpan Bar på Yadkin

LM till Rumpan bar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar