onsdag 13 februari 2013

A Valentine's Gift for You from Linden Lab

"To help you have even more fun in Second Life this Valentine’s Day, we have a surprise gift for you! Existing accounts, you must log in in the next 24 hours to be eligible, so don’t wait!"

- Ja, så klart man loggar in och kollar. men jag hade för många "Instant message" Blaa..
Pratade mycket med Vampi vännen som hälsade så fort jag kom online:

Blanche Argus: jag gick in för att leta efter present från Linden till mig.. hittar den inte "to many instant message"
Vampi Twine: var det nåt nån skickat dig eller från nån grupp?
Blanche Argus: nja från Second Life on Valentines day. Men man måste logga in inom 24 timmar för att få den.. men jag hade så många meddelanden hit o dit så det försvann väl.. NP.
Vampi Twine: ahh ok. Ja man blir capped efter 25 meddelande nu tror jag och är man då med i många grupper och har många vänner går det snabbt om man inte är inne en dag.

Blanche Argus: du? fick ni nån "Valentine gift" från Linden?
Vampi Twine: nope
Blanche Argus: varför får jag?
Vampi Twine: det e väl bara premium medlemmar som får, eller?
Blanche Argus: jag är inte premium, har aldrig varit.
Vampi Twine: hmm strange då gillar dom väl dig då hihi du har en hemlig beundrare på LL ;)
Blanche Argus: hahahahaha.

Sen sa Vampi att sirhc fått samma meddelande men ingen present - strange.

Från: no-reply@secondlife.com
Ämne: A Valentine's Gift for You / Um presente de Valentine's Day para voce
Datum: 13 februari 2013 10.22.05 CET

- Prutt på Linden Lab!

-------------

Sen fick jag IM från Kicki att hon förlovat sig.
Kicki Spingflower: vi är nyförlovade o partners.
vi förlovade oss igår.



Grattis Kicki och Jonny Bowler!

-----------

Innan jag loggade ur chattade jag lite med Stella - Apan vännen :)

Pösss ❤

4 kommentarer:

  1. Roligt att se att du är "i farten" igen.
    Kollade på Second Life forum och om jag fattat rätt så delas Valentinepresenten ut från Midnatt den 14 februari och det är nu klockan 9.00 CET.
    Vi får utrusta oss med nå´t som lär kallas tålamod säger de som vet :)

    SvaraRadera
  2. The gift described in the email and blog post will be delivered by 11:59pm Pacific time on Valentine's Day (February 14th) 2013, and to be eligible to receive it, you need to login to Second Life by 7:30pm PT on February 13..
    ...så troligen klockan 20.59 ikväll för oss om det nu kommer nåt

    SvaraRadera
  3. Pruttfisis, tänker på dig. ♥ Hoppas du får en fin ♥-dag. Kram

    SvaraRadera
  4. Thanks for sharing your thoughts about pour. Regards

    Review my web page: website

    SvaraRadera