fredag 15 februari 2013

Det bidda bara en tumme från Linden Lab

Blanche Argus: fick du någon present? jag var inte online enl. tid.
Vampi Twine: nä det var bara 10 linden det var presenten.
Blanche Argus: så 10 linden var allt, ingen present som på bilden?
Vampi Twine: nä, fast jag e rätt glad att slippa en hjärtmössa. Har mer nytta av 10 L.

Jag fick en present från Betty Fritz " a magic Carpet" som jag testade på Connemara :)
Träffade Rultan vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Sen skickade Rultan TP till Club Avalon där DJ Alf spelade kärlekslåtar hela kvällen :)


Apollon kom och bjöd upp mig till dans :)
Det var skönt att logga in, slappna av lite och tänka på annat.
Nu försvinner jag ett tag igen till RL för tråkiga bestyr.

BTW två bloggar som jag lägger till i listan:
Fia Wycliffes blogg
Svens blogg

1 kommentar:

  1. Då missade jag inte så mycket, tio Linden kan jag lätt vinna på frågesport eller nå´t.
    -Kul du är tillbaka.

    SvaraRadera