tisdag 5 februari 2013

Jobbigt när man raderat ett tidigare inlägg som finns kvar i det oändliga om man inte ändrar


För att ändra detta så lägger jag in ett nytt inlägg "Secret Garden" som betyder mycket för mig just nu.

Varför jag tog bort tidigare inlägg, var för att det kändes i mitt hjärta i efterhand.. ¨fan nu blev jag för privat¨.. Svår balans detta med blogg om SL.
Jag har ju en blogg om SL och ibland rinner bägaren över och mitt RL kommer in, det är svårt det där att balansera känslor i RL, separera SL från RL när man blir överväldigad av något som är utanför allt, så tar känslorna överhand emellanåt på min blogg.
Jag ber om ursäkt för det.

- Mitt i all turbulens och vilsenhet i mitt RL, så saknar jag mina vänner på SL nu.

10 kommentarer:

  1. Kram Blanka! Ta hand om dig!

    /Chaplin

    SvaraRadera
  2. Be inte om ursäkt för att du är människa Blanche.
    Vi förstår att det har hänt dig något du "inte uppskattar" i RL och förmodligen känner vi igen oss i dig allihop och sympatiserar med dig.
    I såna här situationer är det alltid skönt att veta att "något är som vanligt" och det är vårt gemensamma Second Life.

    SvaraRadera
  3. Ibland är det bra o ha sin drömvärld o alla vänner där *kram*

    SvaraRadera
  4. saknar dig oxå vännen men du kommer när du kommer kram

    SvaraRadera
  5. Massor med kramar ♥

    SvaraRadera
  6. Älskade vän, inte behövver du be om ursäkt...

    Jag ser det som att vi betyder så mycket för dig så att du tar med oss lite in i RL, och jag uppskattar det verkligen. På det viset kan vi finnas för dig här när du känner att du vill komma in i SL.

    Tänker på dig varje dag vännen!!!

    Var rädd om dig!!!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vi finns här när du kommer tillbaks, Blanche! Ta det lugnt och sköt om dig!

    Kramar!

    SvaraRadera
  8. Kan inte annat än hålla med föregående talare. Du är så välkommen in när du behöver slänga lite käft ;)
    Stooor kram!

    SvaraRadera