torsdag 14 mars 2013

Bock McMillan i etern



Jändan intervjuade Bock. Alltid kul med Live intervjuer på SL, man får höra rösten bakom avataren. Det blir så personligt och nära. Bock hade verkligen en trevlig röst med sin lilla brytning på skånska. Framför allt så var Bock mjuk och uppriktig med sina svar.
Min känsla för Bock förstärktes under intervjun.. Han är klok, mjuk, känslig, sårbar och öppen med ett hjärta av guld :)



Milli var där med Apmel



Holy



Chaplin och Stella satt omslingrade på golvet



Aake



Det kommande brudparet Jonny och Kicki



Betty



NEO



Emha



Efter intervjun fick jag en dans med Bock. Min första dans med Bock under alla dessa år.
hihi... Tack Bock :)

Tidigare intervju med Bock på blogg

3 kommentarer:

  1. Jag håller helt med dig Blanka! Om möjligt tycker jag ännu mer om Bock nu :)

    SvaraRadera
  2. Vaaaaaaaaaaaa nä det kan inte stämma, vi måste väl ha dansat tidigare?

    Tack för att du kom och lyssnade "lajv" ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi har aldrig dansat tidigare.. Pöss Bock det var på tiden ;)

      Radera