tisdag 12 mars 2013

Hjälpsamma människor på Second Life..

Jag borde kunna mer som 6-åring på SL, men icke sa Nicke :)
Kollade på MP och olika TP'n på SL till olika sandboxar..det blev ju bara krasch och skit.
Efter ett idogert sökande så kom jag till ett ställe där Pixy (pixysticks) hade en sandbox och var generös och hjälpte mig hur jag skulle bära mig åt med allt när det gäller sandbox osv.





Denna sandbox fick jag av Pixy... så nu har arbetet börjat på Connemara Hills .. Det tar nog sin lilla tid :)

Vill ge ett LM till Pixy's sandbox för att hon var bra

3 kommentarer:

  1. Er du sikker på du vil dette? Second Norway stengte sin sandbox for det kom utrolig med henvendelser og klager. Utrolig hva folk krever av et gratis tilbud. Det værste som følger med er spam og grifing, sørg for å lag en buffersone rundt sandboksen med object entry og script skrudd av så de ikke fyller hele Connemare med objekter. Lykke til :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi gör en test med sandbox, Mia. Blir det för jobbigt så ryker det ..POFF :)

      Radera
  2. Så generöst av er. Hoppas ni lyckas utan allt för mycket strul

    peace and love
    juni

    SvaraRadera