torsdag 7 mars 2013

Kaffe med gråmunk



Jag träffade Kicki, vi planerade kommande bröllop den 27 april mellan Kicki och Jonny.
Visserligen är det tid kvar att planera, men jag är ju lite nervös eftersom jag ska vara vigselförrättare :)



Erika dök upp, ny på Second Life. Hon har redan fått höra av andra att hon är en alt.
Konstigt det där med "alt-hets" som pågår på SL nu.



Sven kom..
Sven Idyll: Jag är mitt rätta jag nu, Blanche, så här ser jag ut.
Kicki: du kan inte se ut sådär Sven.
Blanche Argus: haha
Sven Idyll: Jag ska kolla om Loan ser någon skillnad, hon tyckte jag var grå innan.



Tony dök upp, han är också ny på SL. Vi satt och chattade en bra stund och hade supertrevligt :)

2 kommentarer:

  1. Jag hann inte mer än säga "Hej" första gången i Swedish People förrän någon frågade: -Vems alt är du?
    Jag fick fråga: Vad är en alt?
    Sen blev jag fly förbannad och struntade i svenskarna ett bra tag

    SvaraRadera
  2. Tror bergis Sven är en riktig gråsosse

    SvaraRadera