söndag 24 mars 2013

Nu är detta historia också..



Känns det ledsamt trots allt, när platser försvinner.
Vi har haft Connemara i två och ett halvt år.. och det är lång tid på SL.
Den sista tiden har det inte varit så mycket aktiviteter på Connemara p.g.a RL.
Men Rultan och jag kämpade på i alla fall att behålla våran Homestead.. ett tag till.. ett tag till.. inte nu.. vi väntar lite..
Nu har vi gjort slag i saken p.g.a att det blir för dyrt att enbart logga in på SL för att hälsa på folk.. i alla fall för min del.
På fredag kl. 19.00 har Rultan sin sista meditation på Connemara Hills.
Välkomna.

Till Connemara

3 kommentarer:

  1. Kommer man inte då ska man ha smisk!

    SvaraRadera
  2. Ja, det känns! Nuu kom tårarna på mig, och det blir fler under veckan som går. Vi ska vara stolta över Conne som vi haft så länge, men nu är det dags att ta farväl. Vi har båda våra skäl till det och självklart har pengarna en betydelse...

    Ja Lelle, smisk får man om man inte kommer på fredag :)

    Jag håller på att inreda stugor på Reykja nu Blanka, så får du se om någon passar dig :)

    Pööössss

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att, men jag har all förståelse för ert beslut.
    På Connemara hyrde jag en bostad för första gången i SL.
    Om jag inte minns fel så var det Iendi som gjorde mig uppmärksam på Connemara. Så jag tog mig dit och märkte att reklamen verkligen stämde. Jag hyrde ett väldigt fint hus där.

    SvaraRadera