tisdag 26 mars 2013

Ödsligt..



Vad jobbigt det är att ha "home" att logga in till något ödsligt ..
Igår kväll matade jag polle.. Jag menar hästen i 3 timmar.

Immade Rultan:
Blanche Argus: Gullis, har du en stuga till mig?.. känns så trist att logga in på conne när det är tomt..
Rultan Zeplin: klart jag har en stuga, jag har inte möblerat dom än bara, har du tid nu?
Blanche Argus: jaaaaaaa...skit i möblering ..haha



Blanche Argus: fan vad skönt då kan jag logga in här nästa gång, känns så ödsligt nu med Conne..
Rultan Zeplin: jaa.

hippoRENT Rental Box (Web-Enabled) v5.65: whispers: Thank you, blanche Argus, your rental has begun.
hippoRENT Rental Box (Web-Enabled) v5.65: whispers: You have 27 days, 23 hours, 59 minutes and 59 seconds remaining on your rental.
Second Life: hippoRENT Rental Box (Web-Enabled) v5.65 owned by rultan Zeplin gave you 'Cabin rentals'

Rultan Zeplin: välkommen till Reykja, Blanka .)
Blanche Argus: Toppen tack, Rultan :)

7 kommentarer:

  1. Välkommen till Reykja. Blanka

    // Alf

    SvaraRadera
  2. Ja och jag mitt nöt sa för flera dagar sedan att du kunde få hyra hos oss om du ville. Jag var så ivrig på att fö möbler åt dig i stugan så jag hade inte en tanke på dig din stackare som måste logga in på en helt ödslig sim, förlåt!!

    Men nu är du hos oss och det känns så himla skönt :)

    Välkommen till Reykja älskade vän!! (Psss...du får ge mig några flyglektioner någon dag...schhh...säg inget till någon)

    Pöösss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Alf och Rultan.. hihi ja det kan jag göra Rultan :)

      Radera
  3. Kan man få boka en tid för flyglektioner åt Iendi också, Blanche.
    Som du kanske läste på hennes blogg, så skulle det spara en massa arbete för de som ska reparera skadorna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha.. visst kan jag det.
      Flygkaptenen Blanche ;)

      Radera
  4. Nu förstår jag inte alls vad du menar Holy. Du hade ju fallskärm!
    Föresten kommer det att gå mycket bättre nästa gång och vid min senaste koll var både färjan och vattenrutschkanan lagade...

    SvaraRadera
  5. välkommen till oss Blanka! <3

    SvaraRadera