onsdag 6 mars 2013

You made my day


Jag, Sirhc DeSantis, Vampi Twine, Sirhc Weatherwax, Gittrika Mint.

En rastlös dag hemma.. satt i solen en stund faktiskt, sen en massa mail där jag skrev ut en del skit ang. dödsbo.
...... Jag längtar till våren står i blom.

- Ähh fan jag går online, tänkte jag. Jag ville tänka på annat.. så drog jag till Gennis Music Bar där sirhc Weatherwax var DJ (han hyllade våren som är på G i ett utskick från Gennis)
Där njöt jag av mina favvo låtar som Amigo spelade för mig :)
Tokig som jag kan vara så ville jag ha en bild på oss 5 innan alla försvann så vi drog till OD för att ta bilden "Planking" :)

Som sagt - You made my Day!
Tack älskade vänner ❤❤❤❤

2 kommentarer:

  1. Det blev en helt fantastiskt kul eftermiddag på Gennis! :)
    Pöss Bääääbis Love You!:) <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Så ni hittade AO'n till slut ;)
    Jag kunde inte stanna och ligga tyvärr haha!

    SvaraRadera