fredag 12 april 2013

Besök hos oskulden Apmel ;)

















Apmel Goosson: sen har jag min källare..om jag skulle få för mej att återuppliva mina tonårsfantasier :)
Blanche Argus: jasså.. som vad?
Apmel Goosson: jag tror jag berättat för dej nån gång att jag hade tonårsfantasier om att ha ett rum.. där jag höll flera kvinnor..och gick ner och valde vem jag ville ha sex med dag för dag.. jag är nog smygBDSMare :)
Blanche Argus: hahahaha nej det har jag inte hört..
Apmel Goosson: kom..ska visa



Apmel Goosson: här skulle du inte gå ner med vem som helst :)
Blanche Argus: haha



Apmel Goosson: sen har jag ett liiitet våldtäktsrum oxå.. här är det trångt och skönt, jag är inte för gammal för snuskiga fantasier :)

-------

-Vi gjorde lite mer oxå.. Apmel hann att visa mig runt. Han har verkligen gjort fint i sitt nya hem ;)

4 kommentarer:

  1. Jag var mer pryd i mitt blogginlägg om ditt besök :)

    SvaraRadera
  2. Sätter fikat i halsen och mår genuint illa!

    SvaraRadera
  3. Haha *sätter kvällskaffet i halsen och tänker att man ska bejaka sina fantasier och att det gäller att komma ihåg att fantasier inte alltid är avseddda att realiseras.

    SvaraRadera