tisdag 16 april 2013

Har SL blivit slentriant, eller har jag?



Synonymer på slentrian: Stelnad vana, själlös rutin. vanemässighet, gamla hjulspår..

-Vet inte hur jag ska beskriva det, men det känns som "ett äktenskap som förlorat sin passion"
Det har väl kanske med åldern att göra hehe på SL alltså.
Visst är det kul att logga in ibland, men det känns tomt emellanåt.
Jag tänker på Marvellous där syrran och jag var grannar i början på SL - det var kul!
Det var så spännande i början på SL, ibland önskar jag att jag var en Noob så jag fick uppleva nyhetens behag igen :)
Sen tänker jag på Connemara när vi var aktiva med events och man fick vara lite Boss tillsammans med Rultan :)

Det känns tomt nu - jag saknar så mycket..

2 kommentarer:

  1. Klart man känner sig lite nostalgisk ibland, när man tänker tillbaka på sin ungdom runt 2007...
    Second Sweden med sina stenhus med gator och gränder, och källarlokaler med live musik.
    Det som varit kommer inte tillbaka, men många vänner är kvar, och möjligheten att göra nåt nytt och lika minnesvärt finns även den kvar!
    Tappa inte sugen nu Blanka! Det finns redan så många tappade sugar i världen...

    SvaraRadera