söndag 28 april 2013

Jonny och Kickis bröllop



Kicki och Jonny



Rultan manager



Selma med arrangören Jändan



Lena Blue



Stella



Wizanna



Kay



Fia



Loffe



Betty, Bejii



Calle, Lelle, Maffe



Ringarna. Ewa tärna



Kyssen. Alf best man



Herr och Fru Bowler :)



DJ Ikaros



Rultan



Chaplin



Knix



Helene



Emy Pawsje



Benzarad



Aake



Lelle



Weny



Vanadis



Ruth



Robban



Ewa och jag ..och många fler var där, jag hann tyvärr inte fota alla.

Jonnys tal till Kicki:
jonny Bowler: Min älskade Kicki ! När jag träffade dig hände något jag aldrig upplevt i SL Jag blev KÄR i dig och känner att vår kärlek blir starkare för varje dag som går. Kicki du är mitt ljus i livet, min soluppgång, mitt hopp till livets glädje. Du är min äkta kärlek, min älskarinna, min själsfrände och bästa vän i SL. Kärleken är stark och fylld av magiska krafter. Jag vill alltid vara vid din sida Kicki och ge dig kärlek i alla stunder i livet. Jag vill älska dig ta hand om dig och mysa med dig. Kicki jag vill älska dig i nöd och lust och känna lyckan varje gång vi träffas eller jag tänker på dig. Nu vill jag gifta mig med dig och dela allt mitt SL liv med dig. Jag tar dig nu till min äkta maka att älska dig så länge vi finns.
Älskar dig Kicki !

Kickis tal till Jonny:
Kicki: Kära jonny, likt en vind svepte du in över Bounce dansgolv en fredagkväll, och jag bad om en dans, sedan dess har det varit du och jag, min kärlek till dig vet inga gränser, kärleken till dig blir bara starkare för varje dag som går. Jag älskar dig jonny, du är min själsfrände, älskare och min bästa vän, jag vill dela resten av mitt SL liv med dig, tills Linden Labs skiljer oss åt, jag vill dela glädje och sorg med dig, och vara dig trogen. Jag kommer alltid att finnas vid din sida, ledsaga dig genom SL livets krokiga väger, tpa till nya spännande platser.
Är så glad att vi funnit varandra. Jag tar dig nu till min äkta man att älska dig så länge vi finns.
Älskar dig jonny

8 kommentarer:

  1. Snygga bilder och alla ser rezzade ut ;)

    ...men du missade den vackre Holy ju, fast det kompenserade du ju med några finfina bilder på det stiliga brudparet!

    Grattis till Kicki och Jonny!

    En fråga har jag bara, höll Stellas och Helenes klänningar sig uppe hela kvällen? ;)

    SvaraRadera
  2. Den vackre Holy var inte där :(

    SvaraRadera
  3. "BOCK IN SECONDLIFE
    I'M NOT GAY!
    20 TIMMAR SEDAN"

    Wohoo, jag tror att Helene och jag omvände Bock med våra vackra klänningar!?!

    Eftersom jag hade med mig Chaplin, vars uppgift var att hålla mitt dekolletage på plats undvek iaf jag skandaler på dansgolvet! Mao, ingen s k nipslip för Stella.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ditt och Helenes dekolletage hade ju kunnat omvända vem som helst!

      Jag måste erkänna att jag blev lite bi-curious ett litet tag...
      ... men som tur var gick det över strax efteråt ;)

      Radera
  4. Harreguuuuud Stella!!!!
    Har du degraderat Chaplin till BH?!?!?!

    ;)

    /Ikaros String

    SvaraRadera
  5. Haha Ikaros, det hade jag ju inget som helst emot att vara :D

    / Chaplin

    SvaraRadera