torsdag 4 april 2013

K2 kom farandes..



Blanche Argus: väskorna är fina med sit, så de så.
Rultan Zeplin: hahaha.. jaa, fast du har överskridit dina prims rejält:)
Blanche Argus: har jag?
hippoRENT Rental Box (Web-Enabled) v5.65 whispers: Please type a command; I will listen for 60 seconds.
Rultan Zeplin: prim count
hippoRENT Rental Box (Web-Enabled) v5.65 whispers: Bad command: prim count
Rultan Zeplin: count prim.

Blanche Argus: står alltid en NOLLA på prim när jag är här.
Rultan Zeplin: om du klickar på boxen så får du fram.
Blanche Argus: ok, ska ta bort en väska då. 93 prim!.. ojj... väskorna väger från Conne.



Lelle kom förbi, det var han som hittade på namnen:
Kommandoran1 = Jändan. Kommandoran2 = Rultan.

Rultan Zeplin: jag ska gå inspektionsrundor varje dag 5 ggr om dagen.
Lelle: K1 och K2... vilka bra titlar på er.
Rultan Zeplin: hahaha

1 kommentar:

  1. Haha Det var väl det jag visste, den där Lelle är en jäkel på att träffa rätt....
    Dessutom tror jag Lelle är bra på att "bestiga" er båda så K1 och K2 inte bara kommer att sitta där uppe bland molnen och peka med hela handen.....

    SvaraRadera