fredag 13 september 2013

Gråa rumpor på Rumpan bar



Loggade in för att fota lite på Rumpan bar. Hur jag än gjorde så var alla rumpor grå.. jag reloggade 3 gånger, tog tp till andra ställen.. inget hjälpte trots uppdaterad SL Viewer.
Känns lite trist när man loggar in och ville fota lite.. nog om detta.
Det bästa är vännerna på SL som gjorde glada tillrop på Rumpan bar, fina IM som värmde otroligt..
Jag är ju inte online så ofta nuförtiden, men jag loggar in emellanåt:)
Tack alla gullisar för att ni finns där och lite extra tack till Rultan och Alf som hittade låten "undressed"

Love you ❤

BTW gissa vems rumpa det är..hihi

5 kommentarer:

  1. SL:s baksida :D
    Skönt att de att det inte bara är jag som haft seg rezzning ett par dar.
    Igår rezzade allt utom vänstersko - klart framsteg.
    PS Kul att du bloggar igen DS

    SvaraRadera
  2. Ser ut som Aallos rumpa och hår, men en grå dag i SL ser ju alla likadan ut ;)

    SvaraRadera
  3. En ledtråd, hon har bott på Connemara Hills. Nu blev det enkelt att gissa.. ;)

    SvaraRadera
  4. Yes Rultan du vann min s.k hemliga tävling :)
    Jag loggar in för att ge dig priset.. hihi
    Pösss

    SvaraRadera