söndag 13 oktober 2013

MIn Blogg


Jag har en blog om Second Life, inte om RL. Orka läsa om ni vill, men jag kommer alltid att ha mina åsikter om Second Life.

Detta med Betty, blev tyvärr ingen intervju - som jag trodde.
Det blev mina egna synpunkter ang. SVENSK SEX.

"NU INVIGER VI SVENSK SEX"

"Passa på att bli medlem i gruppen Svenskt Sex. Första veckan är gratis och sedan blir medlemsavgiften 300 Lindens (cirka 8:50 svenska kronor) per månad. För den blygsamma summan får du ständig tillgång till huset plus en massa vänner som delar ditt sexintresse eller bara vill umgås med likasinnande scandinavier!"

- Jag ber om ursäkt till dig Betty.

6 kommentarer:

  1. Din blogg, dina åsikter - och du står för dem.

    Jag läste idag igenom alla 54 kommentarerna på det förra inlägget och måste säga att den träffsäkraste var Jazzoru Otooles. En blogg är en blogg och ska inte förväxlas med journalistik eller ens journalistiska ambitioner.

    Oavsett det tycker jag ändå att det är på sin plats med en ursäkt till Betty och är glad att konstatera att du också har kommit fram till samma sak Blanche.

    Ett intervjuoffer är nämligen, vare sig det är för en journalist eller en bloggare som intervjuar, är helt utlämnat till författarens välvilja och förtjänar respekt och omtanke.

    Puss & kram, Blanche, och fortsätt jobba på!

    SvaraRadera
  2. All heder till dig Blanche att du ber Betty om ursäkt.
    Lycka till i fortsättningen!

    SvaraRadera
  3. Att be om ursäkt för att man framfört sina ärliga åsikter är starkt och säjer mycket om dej Blanche.

    SvaraRadera
  4. OK! Nu har pekpinnarna visat vägen.
    Så, nu vänder vi blad och går vidare ;)
    Höhö

    Lensi

    SvaraRadera