torsdag 31 oktober 2013

Nytt ställe för Kickis Brygga




Kicki Bowler: här är nya stället för bryggan. Jennifer äger simen.
Blanche Argus: vem är det?
Kicki Bowler: she is Deutsch a friend of mine, she offered me this spot to have my brygga on.

Blanche Argus: hur hittade du detta ställe?
Kicki Bowler: Jag blev erbjuden av JenniferMay Carlucci, jag hade inte ens börjat leta efter ett ställe att ha bryggan på.
Blanche Argus: du kände henne sen tidigare?
Kicki Bowler: ja det gör jag, känner inte henne riktigt så väl.. känner jennifer via kayleigh.

Blanche Argus: var ligger detta?
Kicki Bowler: det ligger på simen Constance.
Blanche Argus: du hyr bryggan då?
Kicki Bowler: nej jag fick inte betala nåt, jag får ha min verksamhet gratis här.
Blanche Argus: hur kommer det sig?
Kicki Bowler: ja de kan man fråga sig, hon gillar mig och min musik.
Blanche Argus: gratis, det var ju toppen.
Kicki Bowler: jaa, jag frågade va jag skulle betala, nothing sa hon, jag ba whatt.
Blanche Argus: har hon varit på Yadkin?
Kicki Bowler: japp de har hon många gånger

Blanche Argus: när ska du öppna?
Kicki Bowler: på lördag den 2:a november blir det invigning kl 22.
Blanche Argus: kommer du att ha morgonfika här oxå sen?
Kicki Bowler: jaa, bryggan ska vara som vanligt.
Blanche Argus: trivs du här?
Kicki Bowler: jaaa jag är mycket glad, vi bor inte här, har bara bryggan här då. Vi bor på en annan sim och trivs på båda ställena.

Blanche Argus: vad är det för grannar här?
Kicki Bowler: inga, bor ingen alls här.
Blanche Argus: vad är det för hus omkring?
Kicki Bowler: jennifers hus, skeppet är också hennes, finns ett castle och lite andra grejer. Jag har inte hunnit utforska allt än, haft fullt upp me flytt och inredning, edit hit o dit... men nu är alla grejer på plats.
Blanche Argus: ser fint ut.
Kicki Bowler: tackar så mycket.

Blanche Argus: Var det på Yadkin som Kickis brygga började?
Kicki Bowler: nej, det var på min homestead Silent Night, som jag tog över när Ikaros inte ville vara simägare längre.
Blanche Argus: visst ja, den simmen försvann ju oxå.
Kicki Bowler: ja jag hade inte råd att bo kvar där ensam, så jag flyttade till Yadkin.

Blanche Argus: tänker du köra varje Lördag här?
Kicki Bowler: ja om inget annat händer, då menar jag RL. Så nästa lördag den 9/11 blir det ingen brygga, kanske får ta fredagen istället, så då får det bli fredag den 8e gången efter invigningen.

Blanche Argus: Kul. Lycka till!
Kicki Bowler: Tack Blanche, jaa det ska bli spännande, ser fram emot det.
Blanche Argus: Grattis vill jag oxå säga :)
Kicki Bowler: Tack snälla.




Invigning Kickis brygga Lörd. den 2 nov, Kl. 22.00

LM till Kickis brygga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar