söndag 27 oktober 2013

Tänk vad man får reda på när man immar..

Blanche Argus: Du, repeterar ni inför något?
junivers Stockholm: Nix - jobbar i väldigt tidigt stadium på nåt vi inte vet vad det blir :)
Blanche Argus: oki :)
junivers Stockholm: det blir kanske nåt av det nån dag :)
Blanche Argus: ja, nyfiken.. ni är ju ofta online nu :)
junivers Stockholm: nja - nästan varje dag typ 1 tim för mig, inte mycket mot hur det var innan.
Blanche Argus: nej, men ändock.
junivers Stockholm: visst - snart 7 år !!!
Blanche Argus: ja herregud! jag blir väl 13 va?....haha.. 6 menar jag, eller vad blir jag? .. får kolla sen.
junivers Stockholm: du blir oxå 7.
Blanche Argus: näää blir jag?
junivers Stockholm: yepp.
Blanche Argus: herregud.
junivers Stockholm: yepp.
Blanche Argus: å fy fan.. haha
junivers Stockholm: ta dig i brasan lol
Blanche Argus: hahahaha

Såhär var det då, Juni och jag med hans häst Black Jack. Junivers var min mentor när jag reggade mig, han lärde mig allt om SL och han är min första vän på Second Life :) (jag var så stolt för att sitta på hans häst:)


2 kommentarer:

  1. bara en handfull dagar innan du reggade blanka, såg min figur sl:s ljus och när du och Juni sladdade runt med ett gräsligt byggt fordon, på det då nära nog nakna second sweden, då lärde jag känna er två och vi blev genast vänner. Det är ett av de käraste minnen jag har från min, relativt, korta tid på sl. Juni var också min mentor under lång tid.
    Sju år sen snart?! Jisses! Tiden går för fort när man inte längre är särskilt ofta in world!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hihi Jazz, men du Jazzouro!! Du fyller den 4 januari. Då får du fan komma ONLINE!
      Kraaaaaam

      Radera