fredag 4 oktober 2013

Vilken djävla idé


NU INVIGER VI SVENSKT SEX

Alla skandinaver är hjärligt välkomna att vara med på invigningen av vårt erotik och umgås-hus nu på söndag den 6 oktober kl. 20.00. Då har vi öppet hus med mingel och umgänge och det finns chans att prova på alla våra härliga erotikprylar.

Passa på att bli medlem i gruppen Svenskt Sex. Första veckan är gratis och sedan blir medlemsavgiften 300 Lindens (cirka 8:50 svenska kronor) per månad. För den blygsamma summan får du ständig tillgång till huset plus en massa vänner som delar ditt sexintresse eller bara vill umgås med likasinnande scandinavier!

På söndag berättar vi mer. Varmt välkomna!
Vår LIMO-VOLVO väntar här:

/Betty och Stern.



Blanche Argus: ja ok, men man kan väl sexa hemma, varför ska man gå till ett sexställe och sexa?
мıѕѕ взттч: Är man av den blyga typen kan man alltid välja tex våra sextält som ger mer avskildhet. Här möter man andra människor som gillar samma och kan utvecklas, få idéer, öka lust och utforska.

Blanche Argus: gruppsex?
мıѕѕ взттч: Vi har en soffa speciellt för gruppsex ja. Där kommer också detta in med tryggheten här som vi vill skapa med medlemsavgiften.
Blanche Argus:Bdsm?
мıѕѕ взттч: Bdsm finns också liksom Arrest, Läkarrum, Lolitarum och Sexkontoret samt ett välfyllt badrum.

Blanche Argus: Hur kom ni på denna idé, den verkar ju helfläng.. kostar gör det oxå
мıѕѕ взттч: jag har svarat klart :) Det är upp till var och en att avgöra anser vi. Vill man sexa med andra så är man välkommen hit.
Blanche Argus: och betala.
мıѕѕ взттч: Vi vill också vara profissionella och inte lägga ner personliga åsikter i hur folk väljer att göra därför har vi mkt valfrihet här. Finns folk som betalar för att vara medlem i diverse samfund och föreningar tex. Man betalar inte för sexet utan för gemenskapen, all utrustning tryggheten och vänskaperna och kontakten man får här.Om det är helfläng eller inte vår idé är inte upp till mig eller nån annan att bedöma, vi är öppensinnade och respekterar folks intressen och önskar också så bli bemötta.'

Blanche Argus: bla bla bla..... denna idé är fan det knäppaste jag hört på SL, dessutom kostar det att gå med i gruppen. Detta kallar jag inte för nyskapande på SL.. Skitsnack!... Orkar inte lyssna mer... By by bajs.

57 kommentarer:

  1. GRATTIS BLANCHE till den roligaste och mest korkade blogginlägg jag läst på länge!!! Du har gjort min dag för jag kan inte sluta skratta åt detta! Så befängt sjukt då....hahahahaha! Håller med dig om dina slutrader!!

    SvaraRadera
  2. kan bara hålla med blanka hehe jag har sagt ett antal ggr att jag inte vill få inbjudningar till div grupper och tp hit och dit men det verkar inte gå in.... sex har jag rl har andra viktagare saker att göra när jag är i sl:) pöss

    SvaraRadera
  3. Tatianna Auroline4 oktober 2013 16:31

    Tatianna Auroline heter jag som skrivit ovan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken oproffsig intervju! Hur gammal är du Blanche?! By by bajs är väl knappast skrivet av en vuxen människa va?

      Radera
  4. Mogen interview... eller inte.

    SvaraRadera
  5. Hvorfor alt hatet? Det er en veldig fin plass med masse trevelig menesker, og skal du virklig disse på at det koster 8kr månended, vell da synes jeg bare synd på deg.

    SvaraRadera
  6. Nu börjas det igen att dra igång hatet mot alla som vill skapa nått!!
    Vi svenskar är bäst på att nervärdera varandra istället för att uppmuntra varanda och skappa massor av olika grupper och platser, jag skäms ibland men som tur är finns det så mycket bra och nytt att upptäcka därute

    SvaraRadera
  7. Det var en trist intervju. Att bara trycka ner folk som vill göra nåt är omoget och korkat. Nä, Blanche, nu har du gjort bort dej helt o hållet.

    Jumal Jaxxon

    SvaraRadera
  8. Kan säga att intevjuen var trist och at Blanche inte insett ideen bakom detta och att allt i sl kostar speciellt mark. Visst man kan ha sex hemma men ibland kan det vara avslappnande med lite kul i sl. Och vilket barnsligt slut på intervjun väx till dig och slaffa lite mer öppet sinneslag.

    Tarl Field

    SvaraRadera
  9. Blanche, jag har ofta gått in på dn blogg och läst dina intervjuer med olika avatarer i SL och tyckt att de varit proffsigt gjorda och bra skrivna.
    Men, nu den här gången blev jag väldigt besviken när jag kom in och började läsa. För det första tycker jag att man ska respektera det arbete som Betty och Stern lagt ner på detta. Dessutom behöver du ju INTE överhuvudtaget ta dig dit om du inte är intresserad. Utöver det förstår jag inte varför du ville intervjua Betty om detta om din mening var att vara direk kränkande och otrevlig mot henne.
    Nej, Blanche, ditt omogna,korkade och kränkande sätt i denna intervju var en stor besvikelse.

    Lena Bloobury-Takacs

    SvaraRadera
  10. Heja Betty! Ner med allt småaktigt och trångsynt och inskränkt och översittigt som bland andra Blanche visar upp! Jag lämnade det svenska i SL för ett par år sedan för att det var så inskränkt och inpinkat, och hennes intervju visar att det inte har blitt bättre. Skvaller och förtal och inskränkthet i lilla ankdammen Sverige i SL. Jag är på väg bort från det svenska i SL igen efter att ha sett att det inte är bättre - det som möjligen kan hålla mig kvar är Betty :-) Hälsningar Jumal Jaxxon

    SvaraRadera
  11. inte proffsig intervju Blanche

    SvaraRadera
  12. Jag blev rent mållös när jag ser att du publicerade din kaos-intervju hos mig i fredagsnatt.

    Vad är meningen med detta öht Blanche? varför en lägga tid och energi på något du inte ens slutför med huvudet högt? Om du ska fortsätta agera sl-reporter så får du ta och steppa upp lite kamma dig och inse att alla inte har samma preferenser och åsikter som dig. Finns säkert charmkurser här i sl med. Sen kan du behöva gå på lite sightseeing och se att jag ät långt ifrån ny med mina idéer om att ha plats för offentligt sex och även ta ut en slags hyra.

    Som någon smart här ovan skrev, du är varken tvingad att vara där eller ens gilla vad jag gör, men lär dig skilja på egna åsikter och "arbete" och sluta vinkla dina texter som du gör om du nu ska vara en seriös reporter och tas på allvar av oss andra. Du gör tyvärr bara bort dig själv din stackare.

    Jag har postat intervjun i sin helhet men valt att hålla det på en mogen nivå och inte kasta några knivar eller hänga ut dig. men för de som vill bilda sig en mer rättvis bedömning rekommenderar jag att läsa allt i sin helhet: http://dontmeshwithme.blog.se/bajsnodig-reporter/#respond

    SvaraRadera
  13. Nej, det blev ingen intervju. Det blev mer min åsikt om det hela...

    SvaraRadera
  14. Jag tar inte ställning i den här frågan utan konstaterar bara att dramat i Svenska SL fortsätter. Men jag har en idé, om ni vågar.

    Jag har en känsla av att om folk träffade varandra irl skulle man få en helt annan syn på varandra. Vad tror ni?
    Blanche, Helen dragon och apmel mfl med starka åsikter om saker o ting.

    Vågar ni? Jag ställer upp som medlare ;) Säg en tid o en plats, nära centralstation i Stockholms city så det är lätt o ta sig dit för dom som vill delta.

    Man måste inte avslöja sin RL identitet för man träffas o tar en fika/öl whatever tillsammas....

    Dom som fegar o inte kommer får en snigel på ögat.

    Mera Kranfel

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad har Helene och Apmel med detta att göra? Finns det utnämnda personer här, eller?
      Jag antar att jag i alla fall får en "snigel" i ögat...
      baah.. ;)

      Radera
    2. Nu blev jag med lite förvånad. Vad har jag och Apmel med detta inlägg att göra??

      Jag kan inte förstå varför det ska vara så "fult!" att ha en egen åsikt i SL och då speciellt bland svenskarna. Näe där blir man bäst omtyckt om man är en mes med inga egna åsikter, utan bara följer strömmen. Eller håller med just den man pratar med och ändrar sig givetvis efter vem det är. Det är inte konstigt jag med har lämnat svenska SL nästan helt. Bara att läsa alla anonyma kommenter här så förstår man vad jag menar. Det är så jävla många som inte VÅGAR stå för sina åsikter. Patetiskt.

      Jag håller för övrigt med Blanche att detta är en befängd idé i min smak. Men faktum är att sex säljer i SL. Jag vet folk som känner grymma pengar på att tillverka sexleksaker och tillbehör i SL.

      Och det är väl bra att det finns sexsubstitut i SL för folk med trista sexliv i RL. Personligen föredrar jag sex i RL och kommer alltid göra.

      Radera
    3. Tjänar* pengar skulle det stå givetvis.

      Radera
    4. Att jag svarar anonymt beror på att man ska ange nåt sätt att svara (google-konto och en massa andra mystiska konton) och det enda som passar mig är Anomym. Men som du ser så skriver jag in mitt namn i inlägget i stället.

      Jag tycker fortfarande att den svenska ankdammen, som jag lämnade för länge sedan, är en skvaller och skitsnack-miljö. Vore det inte för Betty skulle jag dra igen. Hon ska kunna skapa det hon vill och låta intresserade komma dit utan att få en massa skit på sig.

      Jumal Jaxxon

      Radera
  15. Att kalla det här för drama är väl ändå att överdriva? Folk har olika åsikter här såväl som i RL och de måste få uttryckas. Det är märkligt att så fort det finns två åsikter om samma sak så benämns det drama. Många verkar bara gå och vänta på det.
    Att få uttrycka sina åsikter är en mänsklig rättighet som gäller även i SL. Det vore ytterst dumt om vi ska agera så trångsynt som vissa diktaturer.
    Blanka får skriva vad hon vill på sin blogg. Betty det hon vill på sin. Vem som helst får kommentera sin åsikt. Men skrik för jösse namn inte om drama varenda gång. Lite distans måste vi ändå ha.

    SvaraRadera
  16. Ska man följa "Journalistisk handbok" strikt ska man ställa båda parter emot varandra och låta läsaren döma om det är strunt eller smart affärsidé.
    Men det är en blogg det här!!!
    Blanche måste få säga vad hon tycker i en blogg utan att alla ropar på Pressombudsmannen.
    Håller helt med Jändi - Skapa drama här är väldigt enkelt utan att ens anstränga sig!

    SvaraRadera
  17. Jag visste väl att ni inte skulle våga hahahah. Nä alla nämnda har inte med detta att göra, inte jag heller. Tror bara att dessa ständiga problem i svenska SL skulle kanske få en lösning om man fick se varandra i ögona irl.- Jag förstår inte varför ni är så rädda att träffas irl. Dom som är kaxigast i SL är oftast dom som är räddast :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sluta tramsa Mera. Jag väljer själv vilka jag vill träffa iRL. Jag har träffat flera från SL iRL, som har blivit mina nära vänner iRL :)

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
    3. Blanche, så synd. Jag var nyfiken på att träffa en person irl som avslutar sina blogginlägg med "bajs". Faschinerande :D

      Radera
    4. DS "shady" är min Cloud Party blogg id //Mera

      Radera
    5. Mera om du vill träffas kan jag gladeligen träffa dig eftersom vi båda bor i Sthlm, så ska du se att jag kan säga exakt samma saker jag skrivit till dig både i SL och på facebook. Jag har ALDRIG följt strömmen varken i RL eller SL, och vågar säga vad jag tycker. Säg bara tid och plats så kommer jag dit. :)

      Radera
  18. Vi kanske skulle mötas i SL till att börja med Mera. Att jag skulle sätta mig 5 timmar på tåget med en nyfödd för att kanske träffa någon på Stockholms central är inget val. -Tror inte du skulle komma Mera, du var den förste som smet iväg till OS-grid när det började osa katta förra gången :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag loggar väldigt sällan in i SL, Vanadis, du har helt rätt. så ingen idé. Jag tycker ev RL möten skulle vara intressantare :)

      Radera
  19. Min smiley råkade hamna på fel ställe - därför tog jag bort den och satte den på rätt plats :D

    SvaraRadera
  20. Mera, jag är tveksam till om att ses irl skulle bygga några broar eller lösa konflikter. Ej menat som attack nu, men du och jag träffades ju under några rl-år inom hundvärlden innan vår SL-relaterade konflikt 2010. En konflikt som inte riktigt har släppt ännu känns det som, trots att det hela är utrett för länge sen.
    Så att ses rl hjälper nog inte mot skilda åsikter.
    Klimatet kan vara jäkligt tufft i SL, och att reda och kunna mötas HÄR är nog första prio.
    RL är en bonus om grunden funkar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gittrika, konfliken I SL berodde inte på skilda åsikter utan du var rädd jag skulle sno din "BF" den gången 2010. Det är en helt annan sak ;) För övrigt var jag inte medveten om att vi fortfarande hade en konflikt.

      Radera
  21. klart Blanche har rätt till sina åsikter, precis som Betty har till sina. Tydligen är Betty lite mer frigjord och har ett mer öppet sinne än Blanche, ser inget fel i det.

    Däremot reagerar jag över att Betty inte ens verkade veta om att det som skrevs skulle komma med på bloggen. Det däremot, tycker jag är fullständigt respektlöst från Blanches sida. Ska en chatt text kopieras av rakt upp och ner för att sättas in i en blogg då anser i alla fall jag att det tillhör att fråga om det är okej eller i alla fall informera redan före att det här kommer jag att lägga upp på bloggen. Då har Betty möjligheten att själv avgöra om hon vill vara med eller inte. Inte tvingas in i det.

    Det ska inte komma som en chock efteråt. Jag är förvånad över att ingen annan tycks reagera över detta, all fokus tycks läggas på att Blanche är en moraltant ang sexuallitet och hur det bör uttryckas. Men det kan hon väl ändå få vara? Hon är inte den enda eller unik med det. Men inte ens en moraltant ska ha rätten att få manipulera fram ett blogginlägg på ett så här, för mig i alla fall, fult vis. Reaktioner kan hon skapa ändå.

    För övrigt så håller jag med jändi. En annan reflektion jag har är att dessa diskussioner tenderar att explodera så fort det omnämns i en blogg och där har jag en teori. Det kanske helt enkelt blir känsligare för att alla inblandade parter kanske inte alls ville att det skulle nå ut till den stora publiken? Jag vet inte, bara en allmän söndagsfundering från min sida.

    /Aallo

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mycket riktigt.
      Det står redan i introduktionen till "Linden Lab Official:Community Participation Guidelines", som är ett tillägg till TOS, att man inte får föra vidare en konversation utan båda parters medgivande.
      "Personal Information: Sharing someone else’s personal information—of any kind—is not allowed. Disclosing another Resident’s real-world identity, contact information, or the text of interpersonal communications (chat, email, IM) is not allowed."

      Radera
  22. Fantasilöst , kitschigt , äckligt och inte nyskapande för 5 öre

    Bra Blanche

    SvaraRadera
  23. Jisses ni är alla fantastiska och apropå RL träff är jag på om du vågar Mera ;)

    SvaraRadera
  24. Tror det är flera av oss som skulle behöva träffas och reda ut saker och ting, en sak är i alla fall säkert när det är Svenskar inblandade, Det blir alltid massa draman och missförstånd

    SvaraRadera
  25. Fördomsfullt, nedsättande, elakt... och så jävla svenskt!

    Vågar vägra vara svensk i Second Life.
    /Mac Shoreman

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är en jävla dubbelmoral bland svenskarna. De står och dansar nakna på bardiskar och har sex hejvilt i sina skyboxar. MEN när en ny kommer och startar ett sexställe blir det ramaskri.

      Den svenska Jantelagen åter igen slår till här!

      Radera
    2. .....och så jävla gammaldags :P Idag kan man faktiskt ha sex med tänd lampa, utan täcke och utanför sitt hus, och knulla 500 pers om man nu så vill. Länge sedan vi levde på 1800-talet nu liksom. Men bakåtsträvare är som jobbig hängslen för utvecklingen.

      Nu har jag iofs aldrig påstått att det skulle vara nåt nytänkande vårt erotikhus som nån fått för sig, för sex är definitivt inte nytt och iunte våra idéer hellre.. men inte vill jag hellre bidra till att utvecklingen står stilla. Dom får trampa och spotta på mig om dom nu mår bra av det, jag bara borstar av knäna och reser mig igen. Sånt där skit biter liksom inte på mig och kommer aldrig stoppa mig i vad jag VILL göra i SL.

      Vem vet, kanske vaknar jag en dag och vill knulla alla svenska pojkar som finns här inne, vem tror ni hindrar mig? Men ännu kan jag dock styra min vilja att inte ta andras avlagda snubbar. Men.. livet ändras juh.. :P Pilutta er.

      Radera
    3. Personligen föredrar jag sex i RL framför SL. Det finns så mycket annat roligt att sysselsätta sig med i SL. Men med det sagt innebär det inte att jag inte gillar sex och är pryd. Det betyder snarare att jag föredrar att ha det i just RL än i SL. :)

      Radera
  26. Vi behöver inte träffas, reda ut eller nånting RL.
    Detta är SL inget annat. Tål man inte kritik ska man inte skapa något i SL alls , vare sig simmar , event , mode eller något annat.

    SvaraRadera
  27. Jag är inte heller intresserad av nån träff, förstår inte vad det ens har med allt detta att göra? men men, spåna vidare ni på detta om det känns bra.. själv ska jag gå och knulla.

    SvaraRadera
  28. Jag tror ju att detta påhopp beror mycket på att Betty är en tjej som vågar sticka ut. Och tjejer har ju svårt med andra tjejer som tar för sig och väljer egna vägar. Det vore en helt annan stil på snacket om det vore en kille som gjorde nåt liknande som Betty har gjort.

    Som kille är jag ju nyfiken - varför är tjejer så här mot varandra??

    Jumal Jaxxon

    SvaraRadera
  29. Faen til bitch fight det her har blitt till da, herregud hvor ble det av "each to their own". Ingen er like så hvis du ikke liker hva Betty driver med bare hold kjeft og hold deg unna. Fuck deg og alt den her moral driten folk, bare vær dere sjøl, få den pinnen ut av ræva og prøv og åpne opp litte grann..

    SvaraRadera
  30. Hahaha!
    Det har väl alltid funnits en massa sex inne på SL om man nu har varit ute efter det? Absolut inget nytt :)
    Jag har iaf stött på en massa när man åkt runt och haft sig :) Sen att jag inte har deltagit är ju en sak men jag har alltid accepterat att andra vill delta.
    Allt som finns i RL finns ju i SL. Inget nytt under solen alls.
    Kram på Er där inne!

    // Lensan

    SvaraRadera
  31. Jag tycker att det är fel att kalla detta journalistik över huvud taget. Många vill ha journalistikens högre status än bloggars nödrop efter att få synas och bli uppmärksammad. Ett mänskligt behov. Frågan är om det ska vara på bekostnad av andra?
    Främst inte under sken av att göra det under journalistikens vingar.

    Det finns ett fåtal viktiga och gyllene regler inom journalistik. Det nämns ovan - osaklighet.
    Journalistens åsikt ska inte speglas i ett reportage och båda sidor har rätt att uttala sig.
    Under ledarsidan kan man få brodera ut sina/tidningens åsikter - politiska eller moraliska - what ever.

    Dessa regler (pressetiska) försöker följas.

    Det som finns är en sak som heter publiseringsrätt vilket ställer krav och skyldigheter.

    En av dessa är att man på nätet kan publicera någons namn och bild och i en artikel påstå något - sant eller falskt. Det hör inte hit i den här diskussionen.

    Har man inte publiseringsrätt så faller allt istället under PUL - Personuppgiftslagen och man kan bli stämd upp över husnocken.

    När nu hela internet har svämmats över av bra/dåliga, seriösa/icke seriösa så har dessa regler och lagar glömts bort.
    "Man får väl för fan skriva vad som helst på sin egna blogg!" - både ja och nej rent juridiskt.
    Har man något ansvar?
    Jag tycker det i alla fall. Man kan skada någon annan med det man skriver därför bör man tänka flera gånger innan publicering. Kan tyckas harmlöst.

    Åter till det aktuella inlägget:
    Jag tänker inte diskutera ämnet. Vad som är rätt eller fel här i livet avgör man själv. Jag tar inte ställning för den ena eller andra sidan på grund av vänskapsband.
    Jag har vänner som uttalat så både positivt eller negativt till Blanches "artikel".
    Jag hoppas inte någon vänder mig ryggen för detta - själv försöker jag alltid vara konsekvensneutral och det är i så fall mer synd om de som inte kan höra en motsatt åsikt än att glädjas att det finns två sidor av myntet.

    Alltså!
    Jag tycker att detta inlägg är riktigt dåligt pga att det så klart och tydligt framgår i den så kallade intervjun att det blir beklämmande pinsamt.
    Ni som berömt detta har inte tagit ställning till hur artikeln gjorts utan bara berömt en delad åsikt om att intervjuoffrets verksamhet är fel.

    Det är en annan fråga.

    Så bespara oss gärna från fler sådana här bedrövliga inlägg/artiklar Blanche och gör mer av det du gör bra istället och låt dig inte färgas av dina egna åsikter.
    Möjligen i ett kåseri i din blogg, men tänk först och handla sedan....

    /Satorin Vacano

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sato!! Nu är du väl ändå ute och cyklar?
      Publiceringsrätt? det handlar väl om rättigheten att använda någon annans verk - bilder, musik m.m. - i ett kommersiellt- eller intressespecifikt syfte? Det låter mer som du pratar om utgivningstillstånd (eller utgivningsbevis) som bland annat medger vissa undantag från vad personuppgiftslagen föreskriver, som tidskrifter mfl. kan ansöka hos patent- och registreringsverket eller Radio- och tv-verket.

      Problemet med den här diskussionen är ju att man vill upphöja Blankas blogg till något som kan uppfattas gå under pressetiska krav och att hon genom sitt inlägg brytit mot de pressetiska reglerna. Var någonstans står det att den här bloggen skulle ens vara någon form av journalistiskt alster? I sin profil om bloggen skriver hon, jag citerar "Jag skriver utifrån mina egna känslor, synpunkter och upplevelser på Second Life. Jag gillar att intervjua folk, hur dom ser och upplever sitt Second Life.". Det finns alltså inget utlovat om objektivitet och saklighet i detta och definitivt inget om att det skulle vara någon form av publicistiskt verk. Det finns heller inget utlovat om att de känslor, synpunkter och upplevelser skulle vara neutrala, eller i bästa fall positiva, så den som blir intervjuad av henne borde istället vara medveten om vad de utsätter sig själva för. Precis som många kommentatorer här äger rätt att uttrycka sin motvilja mot hennes inlägg, äger även hon rätt uttrycka sina känslor i sina blogginlägg. Blanda inte in pressetik och journalistik i det här!
      Mitt tips till er som inte står ut med Blankas ofiltrerade känslospråk. Läs inte!!
      Till er som får en fråga om en intervju. Överväg att hon kanske inte gillar det du säger och att även detta kommer att framgå i den sk. intervjun.

      Med vänlig hälsning /Jazz

      Radera
    2. Helt rätt Jazz. Denna blogg faller inte under pressetiska regler, detta är en blogg. Vad jag menar är att när man gör en intervju så gör man det i min värld för att låta den personen få komma till tals, frågorna kan vara spetsiga och om man är en offentlig person även vara besvärligt ifrågasättande.
      I bloggar kan man som du säger få ha sina helt personliga åsikter på världsliga ting. Oftast är inte bloggarna insatta i ämnet utan vill bara ha utrymme och bosta sitt ego, därav läser jag sällan bloggar. Det finns så mycket mer välgrundade publikationer där personer kunniga i olika ämnen får utrymme att ge sin syn på viktiga eller mindre viktiga ämnen.
      Att ge sig in med att bara för att smutskasta någon eller något känns dåligt som Alex Schulman och Katrin Zytomierska håller på med = rena smörjan.

      Radera
  32. Hoppsan vad många kommentarer det var här då..ja ja det är väl yttrandefrihet med kommentarer oxå ;)
    BTW såg en bra grej :)

    http://www.fz.se/bloggar/simon/20130924/jantelagen-sicken-skitgrej

    Pöss på er

    SvaraRadera
  33. Tack Jazz!

    Fredrik, jag "hostar inte mitt ego"
    Jag kommer alltid att ha synpunkter gällande Second Life.. Detta är ingen RL blogg.
    Som jag skrev i kommentar tidigare här: Blanche's arena5 oktober 2013 13:22
    Nej, det blev ingen intervju. Det blev mer min åsikt om det hela...

    End of diskussion!

    SvaraRadera
  34. /me tvättar sig med decinficerande tvål, alcogel och handsprit samt kemtvättar samtliga kläder efter att ha läst detta. Nä ni har rätt, jag vill inte träffa några troll, glöm vad jag sa o.O Jeeez Louise.....

    SvaraRadera
  35. Nej du backade ur , men inget annat var ju heller att vänta :D

    SvaraRadera