onsdag 13 november 2013

Glömt att min blogg fyllt 4 år den 11 Nov.



Mina första inlägg så var jag gäst på Apmels blogg som "Eld och vågor". Jag var jätte stolt att jag fick vara med på hans blogg i högerspalten. Jag skrev som f'n så pennan glödde. Nu i efterhand så måste jag säga att jag "gormade" på om allt när det gällde relationer på SL, men det var ju det det handlade om. Tack Apmel för din generösa insats för mig då. Jag vet att det blev lite drama i slutändan och jag bad dig ta bort Eld och Vågor.. Det var töntigt av mig.


Lite senare startade jag min egen blogg.



Blanche's Arena.

Jag kan inte länka till mina första inlägg på blogg, för det var ännu töntigare.



Ja ni, herregud vilka töntiga och dramatiska inlägg man gjort emellanåt under dessa år... Men..




.. Lite bättre har jag kanske blivit med s.k drama inlägg under åren.. ( jag raderar ju en del.. hmm konstiga, spontana inlägg ibland på nattakvisten eller tidig morgon ;)
Förutom detta, så har och är det kul att blogga om SL, alla events och framförallt mina intervjuer med avatarer :)

9 kommentarer:

  1. Du har verkligen hittat din nisch bland bloggare med dina intervjuer som alltid är intressanta att läsa.
    Flera såna vill jag ha :)
    Grattis!!

    SvaraRadera
  2. Kul att du håller i din blogg Blanche! Grattis!

    SvaraRadera
  3. Väl kämpat (det tar tid att blogga) grattis :D

    SvaraRadera
  4. Jag får ansluta mig till vännerna Vampi, Apmel, Iendi och kandinsky och lite försenat gratulera på fyraårsdagen!

    Massor av pussar & kramar och fyra rosor!!

    SvaraRadera